راه طی شده

دست نوشته های سیاسی و فرهنگی سمیرا خطیب زاده

راه طی شده

دست نوشته های سیاسی و فرهنگی سمیرا خطیب زاده

راه طی شده
"و حالا از یک راه طی شده با شما حرف می‌زنم.
سعی کردم که خودم را از میان بردارم تا هرچه هست خدا باشد و خدا را شکر بر این تصمیم وفادار مانده‌ام. البته آنچه که انسان می نویسد همیشه تراوشات درونی خود او است، اما اگر انسان خود را در خدا فانی کند آنگاه این خداست که در آثار ما جلوه‌گر می‌شود. حقیر اینچنین ادعائی ندارم اما سعی‌ام بر این بوده است"
نوشته شهید سید مرتضی آوینی
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

نویسنده: سمیرا خطیب زاده

قبل نوشت:این مطلب در نقد سخنان علی مطهری در مجلس شورای اسلامی نوشته شده است.

چند روز پیش شاهد سخنرانی یا به عبارت دیگر نطق پیش از دستور آقای علی مطهری به عنوان نماینده مجلس بودیم که محتوای بخشی از سخنان ایشان جای بسی تعجب و صد البته بیشتر از آن تاسف را به همراه داشت! آقای مطهری با اشاره به ایام 9 دی مدعی شده بود که«صدا و سیما در ایام 9دی بر طبل تفرقه کوبید در حالی که 9 دی مردم فارغ از اقدامات تفرقه‌افکنانه دو طرف فتنه برای وحدت به خیابان آمدند و اگر این حرکت مردم به گونه‌ای دیگر تفسیر شود این روز یوم‌الله نیست بلکه یوم‌الشیطان است!»

بی شک حافظه تاریخی آقای علی مطهری را عجیب گرد فراموشی گرفته است که در تشخیص «یوالله» و «یوم الشیطان» این گونه را را به ویرانه رفته‌اند. اما در مقابل فراموشی ایشان و همفکرانش ملت ایران آن روزها را هرگز فراموش نخواهند کرد. روزهایی که بعدها در تاریخ ملت ایران سند بزرگی برای تشخیص «سره» از «ناسره» است.

آقای مطهری، «یوم الشیطان» آن روزی بود که عده‌ای با دسیسه و تزویر رنگ سبز را که نماد سیادت و احترام است به عنوان رنگ حرکت شیطانی خویش برگزیدند و پا در رکاب شیطان آغازگر 8 ماه دسیسه و فتنه شدند!

«یوم الشیطان» آن روزی بود که عده‌ای هنوز رای خود را به صندوق نینداخته از پیروزی حتمی و صد در صدی خود در انتخابات سخن به میان آوردند!

«یوم الشیطان» آن روزی بود که عده‌ای زمانی از تقلب در انتخابات سخن گفتند که انتخابات هنوز به مرحله شمارش آراء هم نرسیده بود!

«یوم الشیطان» آن روزی بود که عده‌ای نامه بدون سلام و والسلام نوشتند و تقدیم خلاصه‌خوبی‌ها نمودند!

«یوم الشیطان» آن روزی بود که در راهپیمایی روز قدس که نه تنها روز همبستگی با مردم مظلوم فلسطین بلکه روز همدردی با تمام مظلومان ستمدیدگان عالم است، شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سردادند!!

«یوم الشیطان» آن 16 آذری بود که عده‌ای دانشجونما به تمثال مبارک امام خمینی(ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اهانت نموده و با پاره کردن آن عمق سیاهی و کوردلی خود را به نمایش گذاشتند.

«یوم الشیطان» آن روزی بود که دست‌های شیطانی عده‌ای به سوت و کف و هلهله و رقص و پایکوبی در عزای سید و سالار شهیدان مشغول شد و آتش به دل داغدار ملت ایران زد!

آقای مطهری، «یوم الشیطان» آن روزی بود که همان سران فتنه‌ای که شما دم از غیرقانونی بودن حصرشان می‌زنید در بیانیه‌ای دست به قلم برده و هتاکان عزاداری امام حسین (ع) را امتی خداجو (!) نامیدند!

 و سر انجام «یوم الشیطان» همان روزی بود که عده‌ای با خیالی خام، دلارهای خود را در خیابان‌های تهران خرج عجیر کردن اراذل و اوباش نمودند که اموال عمومی را به آتش بکشند و تخریب کنند تا تنور اپوزیسیون ضد انقلاب در شبکه‌های ماهواره‌ای چند روزی بیشتر گرم بماند!

آقای مطهری، علی رغم همه‌ی تلاش‌ها و کارشکنی‌ها و تبلیغات و جنگ روانی و شبکه‌های ماهواره‌ای، «یوم الشیطان» های سران فتنه زیاد دوام نیاورد و عاقبت روسیاهی به چهره‌های شیاطین واقعی باقی ماند، یوم الله 9 دی همچون آب سردی بود که نه تنها آتش فتنه را خاموش نمود بلکه  فضای ایران اسلامی را گلستان کرد.

و حال به کوری چشم تمام بی‌بصیرتان آن 8 ماه فتنه و بی‌بصیرتانی که بعد از آن نیز دست از هجمه و شیطنت بر نمی‌دارند.

9 دی، همچنان یوم الله باقی خواهد ماند!

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">