راه طی شده

دست نوشته های سیاسی و فرهنگی سمیرا خطیب زاده

راه طی شده

دست نوشته های سیاسی و فرهنگی سمیرا خطیب زاده

راه طی شده
"و حالا از یک راه طی شده با شما حرف می‌زنم.
سعی کردم که خودم را از میان بردارم تا هرچه هست خدا باشد و خدا را شکر بر این تصمیم وفادار مانده‌ام. البته آنچه که انسان می نویسد همیشه تراوشات درونی خود او است، اما اگر انسان خود را در خدا فانی کند آنگاه این خداست که در آثار ما جلوه‌گر می‌شود. حقیر اینچنین ادعائی ندارم اما سعی‌ام بر این بوده است"
نوشته شهید سید مرتضی آوینی
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

نویسنده: سمیرا خطیب زاده
قبل نوشت:این مطلب به بهانه 14 خرداد سالروز رحلت امام خمینی(ره) نوشته شده است.
لفف
می‌آمدی و روی آن صندلی سپید جماران می‌نشستی و با حرکت دستانت، نه تنها قلب مردم ایران که قلب تمام مسلمانان جهان را به هم پیوند می‌زدی. نخ تسبیح می‌شدی برای دانه دانه امت مسلمان، تا به برکت امامی چون تو، امت واحده شوند.
می‌آمدی و با همان چهره مهربانت همچون پدری می‌شدی برای فرزندان کشورت، عجیب دلسوزشان بودی و هر آنچه باید بدانند تا راه را از چاه باز شناسند نشانشان می‌دادی. در همان چهره‌ات اما ابهتی نهفته بود که پشت همه مستکبران عالم را می‌لرزاند. انگار فهمیده بودند که تو تنها مقصدت، حق و حقیقت است و دوران حکومتشان رو به زوال و نابودی است.
و چه کسی می‌دانست که با حرکت همان دستانت، تمام نقشه‌های دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب می‌سازی. چه کسی می‌دانست که حسینیه جماران با همه کوچکی و سادگیش اتاق فرماندهی تمام نهضت‌های آزادیخواهانه مستضعفان دنیاست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۹۳ ، ۰۸:۵۲
سمیرا خطیب زاده