راه طی شده

دست نوشته های سیاسی و فرهنگی سمیرا خطیب زاده

راه طی شده

دست نوشته های سیاسی و فرهنگی سمیرا خطیب زاده

راه طی شده
"و حالا از یک راه طی شده با شما حرف می‌زنم.
سعی کردم که خودم را از میان بردارم تا هرچه هست خدا باشد و خدا را شکر بر این تصمیم وفادار مانده‌ام. البته آنچه که انسان می نویسد همیشه تراوشات درونی خود او است، اما اگر انسان خود را در خدا فانی کند آنگاه این خداست که در آثار ما جلوه‌گر می‌شود. حقیر اینچنین ادعائی ندارم اما سعی‌ام بر این بوده است"
نوشته شهید سید مرتضی آوینی
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

فق

طرح نوشت : آقای هاشمی مراقب حرف هایتان باشید!

نگران شماییم واقعا. با این سرعت که در سراشیبی سقوط پیش می روید، چیزی تا به واقعیت پیوستن تصویر فوق نمانده. دفعات بعدی که در خصوص ولایت فقیه اظهار نظر کنید به این لطافت با شما برخورد نمی کنیم.



آقای هاشمی بدانید که در مسائل کلان اجتماعی و حکومتی ، تشخیص مصلحت نظام از وظایف ولی فقیه است و این‌گونه نیست که هرکسی بر اساس درک شخصی خود ، احساس کند مصلحت جامعه ، ابراز فلان مسئله یا شبهه انداختن در فلان ماجراست.

به نظر می رسد اگر بخواهید در هر گذرگاه و پیچ تاریخی ، شبهه‌ای در جامعه در افکنید و بعد از برهم‌زدن نظم عمومی کشور و افکار عمومی، به‌راحتی از موضع خود عقب‌نشینی کنید و تقصیر را به گردن دیگری بیندازید ، سبب می‌شود همین یک ذره اعتباری که میان مردم ، انقلابیون ، نخبگان و دوستان دارید از بین برود.

برای خواندن بهترین تحلیل در مورد این ماجرا پیشنهاد می کنم اینجا را کلیک کنید و خوب بخوانید.

پی نوشت:
دلم نیامد طنز امروز روزنامه کیهان با عنوان زلزله را کار نکنم. خواندنش خالی از لطف نیست.
گفت: روزنامه‌ حامی آقای هاشمی درباره این ادعا که «حضرت امام(ره) با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بودند» از وی سؤال کرده و ایشان گفته است؛ این مطلب بدون هماهنگی من روی سایت رفته بود!
گفتم: ولی چند هفته است که سایت آقای هاشمی روی این ادعا مانور می‌دهد، چطور روزنامه‌ حامی ایشان تازه به فکر این سؤال افتاده است؟!
گفت: علاوه بر این، ادعای ایشان طی چند هفته اخیر تیتر اول همه روزنامه‌های زنجیره‌ای و سایت‌های وابسته به فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 و تفسیر و تحلیل رسانه‌های خارجی بوده است. یعنی این روزنامه تا حالا متوجه هیچ‌کدام از این موارد نشده بود؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! از شخصی پرسیدند؛ متوجه شدی که دیشب زلزله آمده بود؟! گفت؛ نه! من رویم آن طرف بود!



موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳

نظرات (۱)

با سلام و احترام از سایت ارمان هم بازدید کنید
موفق باشید
پاسخ:
با سلام
 انشاء الله به سایت آرمان هم سری خواهم زد. شما هم موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">